tiistai 20. tammikuuta 2015

Aloituspostaus

Heippa! Alettiin nyt kirjoittamaan omia blogeja PK14 luokan kanssa, koska koulumme on liittynyt hiuskiltaan, mikä tarkoittaa että koulumme käyttää enemmän mediaa opintojen tukena.

Mikä hiuskilta?


 Voisin kertoa ensin hieman itsestäni. Eli olen siis vielä 17 vuotias nuori nainen Salosta. Opiskelen tosiaan tällä hetkellä Salon seudun ammattiopistossa parturi-kampaaja puolella. Opiskelen ensimmäistä vuotta vasta koska olin vuoden ns.välivuodella ja olin töissä, ja olen edelleenkin iltaisin töissä koska olen jo muuttanut omilleni miesystäväni kanssa (miesystävä siksi että ei ole enää mikään poika:D) Meillä asuu myöskin meidän yhteinen saksanpaimenkoira Vekku josta varmaan kirjoittelen välillä sivussa jos jotain hauskaa tapahtuu. Esimerkkinä vaikka se että tää meidän rakas koira oli yks päivä ottanu mun kaapista kymmenen muun tavaran joukosta mun GHD-raudan ja rikkonu sen kappaleiksi, ihan suht halpa purulelu, eikä se ees ollu ollu mulla ku abouttiarallaa 3kk. Kyllä siinä meinas tippa linssiin tulla ku joutu taas sen vanhan raudan kaivamaan kaapista ja heittämään rikkinäisen ghd:n roskikseen.
Hain pk-puolelle koska olen kiinnostunut kauneudenhoidosta ja muusta mitä parturi-kampaaja työssään tekee. Erityisesti minua kiinnostaa meikkaus/maskeeraus, mutta tottakai hiusten laitto kiinnostaa lähes yhtä paljon ja pk puoli tuo hyvän pohjan esimerkiksi jatko-opinnoille maskeeraukseen liittyen. 
Jos haluat seurata koulunkäyntiäni tai muuten vaan stalkata minua niin liity ihmeessä lukijaksi! 
Tässä vielä kuva minusta ja meidän pikku riiviöstä:)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti